Escoltar, parlar, llegir i esciure en la llengua estrangera són les quatre habilitats que els alumnes han de senvolupar.
El profesor ha de tenir en compte que és molt important que el seu alumnat practique les quatre destreses en la clase d´anglès.
Actualment sabem que les quatre habilitats s´adquireixen usant la llengua dins de contextos diferents i que, a més están relacionades entre sí, de maneta que les unes reforcen les altres.
El que intertesa és que l´aprenent puga comunicar-se en llengua estrangera en unes situacions determinades. El desenvolupament de les destreses orals centraran una bona part dels esforços de prefessors i alumnes.
Actualment sabem que les quatre habilitats s´adquireixen usant la llengua dins de contextos diferents i que, a més están relacionades entre sí, de maneta que les unes reforcen les altres.
El que intertesa és que l´aprenent puga comunicar-se en llengua estrangera en unes situacions determinades. El desenvolupament de les destreses orals centraran una bona part dels esforços de prefessors i alumnes.
Per exemple una bona idea és partir grups d´estudiants. Això pot tenir implicacions en l´horari del profesor d´idioma, que haurà de dedicar més temps al mateix grup, però tambè reveteix en altres àrees, que també tindran sessions desdoblades: s´haurà de buscar l´organització més adient. El grup xicotet facilita, d´una banda, l´adaptació per part del profesor als diferents nivells i ritmes de treball i d´aprenentatge dels alumnes i, per altra, la cooperación i la interacció en LE entre ells.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada